Antalya Basketbol Gençlik Takımı’yla karşılaşmasında 66-15 lige başlayan takım, Antalya Basketbol Takımı’nı 61-17, Antalya Palmiye Spor’u 47-24, Polis Spor Gücü’nü 43-20, Genç Gelişim’i 75-34, Antalya DSİ Spor’u 34-15, Antalya Akademi’yi 57-24’le mağlup etti. Namağlup şampiyon takımın oyuncuları ve sezonu 12 maçta 8 galibiyetle 3’üncü tamamlayan U12 takımı, Başkan Uysal’ı makamında ziyaret etti. Kulüp Başkanı Özcan Yılmaz’ın da yer aldığı ziyarete şampiyon takım kupasıyla geldi. Başkan Uysal, geleceğin yıldızlarını kutlarken başarılarının devamını diledi.
Balıkesir’de Toplu Taşıma Hizmetlerinde Kalite Çalışmaları Sürüyor
13:44 - GÜNCEL