MHAL’de 157 Öğrenci Mezuniyet Sevinci Yaşadı

Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi (MHAL), 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen mezuniyet programında 157 öğrenci ve aileleri mezun olmanın gurur ve mutluluğunu yaşadı.

EĞİTİM - 24-06-2026 18:49

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende öğrencilerin seslendirdiği şarkılar programa renk kattı. Ardından sergilenen folklor gösterileri izleyicilerden büyük beğeni topladı.

Törende okul birincisi Ecrin Kavak, okul ikincisi Şevval Şen ve okul üçüncüsü Zeynep Karaoğlan’a başarı plaketleri takdim edildi. Dereceye giren öğrenciler alkışlarla ödüllendirilirken, mezun olan 157 öğrenci kep atarak mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı.

Programda konuşan Okul Müdürü Süleyman Girgin, Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi’nin bugüne kadar binlerce mezun verdiğini belirterek, bu yıl da 157 öğrenciyi daha yükseköğretime ve iş hayatına uğurladıklarını söyledi.

Dereceye giren öğrencileri tebrik eden Girgin, mezunlara hitaben yaptığı konuşmada, hayatın her alanında sorumluluk sahibi olmalarının önemine dikkat çekti. Sevgi, dürüstlük ve adalet gibi değerlerin yaşam boyunca rehber edinilmesi gerektiğini vurgulayan Girgin, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan öğretmenlere, velilere ve okul personeline teşekkür etti.

Konuşmasında Mevlana’nın “Sen taş, kaya ve mermer dahi olsan, eğer işin ehline düşersen cevher olursun” sözünü hatırlatan Girgin, eğitimcilerin üstlendiği sorumluluğun büyüklüğüne işaret etti.

Sözlerini, “Biz her şeyi gençliğe bırakacağız. Bütün ümidim gençliktedir” diyen Mustafa Kemal Atatürk’ün sözleriyle tamamlayan Girgin, mezun olan öğrencilere başarılarla dolu bir gelecek temennisinde bulundu.

Tören, öğrencilerin hep birlikte kep atmasının ardından sona erdi.

Günün Diğer Haberleri